Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

JONGENSHUIS HOENDERLOO

  • nico laffra

    Wie o wie heeft er in het jongenshuis Hoenderloo gezeten/gewerkt in de periode 1965 1966

    Of wie kent jongens die daar toen der tijd hebben gezeten???

    Wil namelijk een reunie organiseren!!!

    ben oa nog op zoek naar:

    - Arthur Sporry

    - Tonnie van Puffelen

    - Gerrie Pitters

    - Hans Brouwers

    Mocht u mij willen bellen, dan kan dat door de weeks NA 19.00 op het nummer 036 5322975

    of gewoon in het weekend.

    Mailen kan natuurlijk ook

  • Berry Cozijnsen

    Ik ben op zoek naar Hanneke ??

    de stagiaire maatschapelijk werker in de jaren

    Hier heb ik leren praten met mnijn moeder

    waar we u nog steeds goed met elklaar zijn.

    Hanneke of anderen uit die tijd neem contact met me op .

    06 48 94 64 92

    Berry Cozijnsen uit Amersfoort

  • Berry Cozijnsen

    ?Ik ben op zoek naar Hannneke

    zij was stagiaire maartschappelijk werk.

    in de jaren september 83 tot juni 84

    Mocht iemand iets weten dan kan er altijd gebeld worden.

    06 48 94 64 92

  • ronald mossink

    hallo allemaal ben ronald mossink en zat in de periode 1975/1979 in het jongenshuis in hoenderloo ik zat die jaren in huisje de brem daar waren mijn leiders/leidsters de hr hemmen/juf kamperman/juf botter arie wolfsleger ik zat toen die jaren op de meestergangelschool bij juffrouw v/d burg in de klas , wie kent mij nog laat iets weten wil graag dit jaar een reunie organiseren met oud bewoners van de brem

  • wim Jansink

    Jongenshuis Hoenderloo gezeten vanaf 1962 tot 1966. Kampheuvel groep

  • gerard buis

    ik heb in de berk gezeten ,ben er in gekomen toen de berk werd geopend ,groep leiding waren veenstra benard snipper ,paar jongens die ik nog ken ipo, frans , freddy, enz

    deze jongens groep zij nu alle maal in de 50 jaar wil graag in contact komen met die groep

  • gerard schuijer

    ik ben gerard schuijer,,,van 1970/1975 /Hoenderloo gezeten,,,eerst de lariks ,daarna heldringhuis,,bij de heer A.Jetten,,zijn er nog jongens uit deze laatste groep,,

  • Hans Regtop

    hallo beste lezers hier even een berichtje van mij ik ben vaal op zoek naar jongens die ik nog ken van mijn periode in het jongenshuis Hoenderloo , ik heb de laatste tijd steeds vaker dat ik toch eens terug denk aan die tijd en ook dat hoe ouder ik wordt die tijd steeds meer ga warderen , maar goed ik ken nog wel enkele namen , een surinaamse jongens Carol , Theo Holstijn , Willy uit Arnhem , Fred van de Ham uit Appingedam en natuurlijk mijn vriend Renger Koops uit Baarn en zijn broer Brian en Johnny Geesing uit Enschede , maar ook ouwe groepsleiding uit die tijd zoals Buikema of Bastiaans met Nol uit Deventer heb ik al contact

    .nou ik hoop dat ik wat reacties krijg , want ik ben niet in de gelegenheid geweest om naar open dagen toe te gaan en dat vind ik achteraf erg jammer

    groeten van Hans Regtop