Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Woningruil: Wij naar Apeldoorn/Twello/Zutphen - U naar Utrecht

  • Machteld

    Wij zijn op zoek naar een minimaal 4 kamer eengezinswoning met vaste trap naar zolder in Apeldoorn/Twello/Zutphen met tuin in een kindvriendelijke buurt met winkels in nabijheid.

    Wij hebben een 4 kamer eengezinswoning met vlizotrap naar grote bergzolder in Lopik (grens Utrecht/Zuid-Holland) Voor- en achtertuin met schuur en achterom. Woning is anderhalf jaar geleden geheel gerenoveerd, nieuwe keuken en badkamer, nieuwe cv en plafonds, dubbel glas etc. etc. Winkels, zwembad, bushaltes en scholen zijn op nog geen 5 min. loopafstand, rustige straat met koop- en huurhuizen gemixt. Huur bedraagt 432,- euro per maand, huurtoeslag is mogelijk! Uiterwaarden zijn op loopafstand, waar u prachtige wandelingen kunt maken.

    Heeft u zo'n woning of kent u iemand met zo'n woning, die een woningruil met ons wil doen (3-hoeks woningruil mag ook!), mail ons dan snel!!

  • hamid zarifi

    zijn jullie nog steed op zoek naar woning

  • Malik

    Hi,

    Ik ben malik woon in apeldoorn en ik woon in een 4 kamer eengezinswoning met et een groete zolder zonder vaste trap. Voor en achter tuin met schuur achterom.Woning is in 2009 geheel gerenoveerd nieuwe bad kamer, toilets, keuken, plafonds en een nieuwe cv double glas .

    Wee winkel centra op loop afstand , Het centrum en station 10 minuten loop afstand. Twee scholen 5 minuten lopen.Erg rustige buurt en fijne buren. { huur bedragt 410 euro per maand en huur toeslag is mogelijk].

    Als u denk dit is wat u zocht stuur maar een bericht.

    alvast dank en vriendelijke groet,

    Malik Tashin

  • petra.k

    hoi malik

    wilt u ook naar zutphen verhuizen?

    wij wonen in eensgezins woning met 3 slaapkamers.

    de huur is 499,- euro

    wij zijn op zoek naar een eensgezinswoning in apeldoorn.

    want mijn familie woont daar.

    en daarom willen wij naar apeldoorn .

    vrgr petra.k

    /

  • michael.

    hoi ik woon in een nieuw apatement in zutphen .het is een jaar geleden dat het gebouwd is .dus hele maal nieuw dus .met lift kameras .garage onder het gebouw eigen pakeerplaats .plus berging .4 hoog .in de hoek. je woond er met een iemand naarst je .dus de lift stopt alleen bij de buur vrouw en mij. dus twee apartementen boven op de andere.apartementen heel mooi.100 meter van de stad .ale voorzienigen dicht bij .banken dokters en zo voort .als je mechien belangsteling hebt .laat het mijn dan even weeten gr .michael en lia.